الاثنين، 1 نوفمبر 2010

كلمات اغاني من الاخر روووعه

كلمات اغاني الاخر روووعه



شو مبكيكي
بدي اعرف شو مبكيكي
مني زعلانه براضيكي
تزعل هالدني وما تزعل حياتي انا
كل ما تنزل منك دمعه
ببقى مش على بعضي جمعه
ضايع ما بلاقي حالي وانا مش انا
الا ما شوف الضحكه مش ممكن ارتاح
خلي عينيكي تحكي غرام
حتى تكوني مرتاح وتنسي ياللي راح
ببقى احكيلك احلى كلام



كلمات اغنية اجرح _ لطارق الشيخ
¤*~اجرح مش هاقدراشكي ولا حتي عيوني تبكي ولا هاعتب يوم عليك اجرح وانا تحت امرك علشان الامر امرك وانا قلبي بين ايديك من ضعفي قدامك انا قلبي خدامك اجرحني بكلامك وانا هارضي واتحمل ايه الي بايدية غير الاهات بيه وحيرة في عنية وفرقة بطول اتعبني واواذيني لاكن ما ترمني الجرح يرضيني اجرحني من الاول رضيت انا بناري والاه في مشواري شوف اد ايه شاري مجروح وبتالم اااااااااااااااااااااااااااااااااه ديما تلوعني دايما تسمعني كلام بيوجعني يا حبيبي ليه ليه العذاب ليه دا الجرح نار فيه يا وخدني تسلية ايه ذنبي ايه يا حبيبي ايه مالك ليه جرحي يحلالك طول عمري بنسالك الي انت امتي تصون قلب وتخاف عليه فيه باه دا جزات حبي تبيع وتلعبي من ضعفي قدامك انا قلبي خدامك اجرحني بكلامك وانا هارضي واتحمل ايه الي بايدية غير الاهات بيه وحيرة في عنية وغربة بطول اتعبني واواذيني لاكن ما ترمني الجرح يرضيني اجرحني من الاول رضيت انا بناري والاه في مشواري شوف اد ايه شاري مجروح وبتالم من ضعفي قدامك انا قلبي خدامك اجرحني بكلامك وانا هارضي واتحمل ايه الي بايدية غير الاهات بيه وحيرة في عنية وغربة بطول اتعبني واواذيني لاكن ما ترمني الجرح يرضيني اجرحني من الاول رضيت انا بناري والاه في مشواري شوف اد ايه شاري مجروح وبتالم



كلمات اغاني الاخر روووعه

اول مره _ رامي صبري



اول مرة تحصل و تبعد عني بالشكل ده
ايه اللي جرالك غير حالك مين خلاك كده
لسه فاكرني و لا نسيتني و قلبك راح لغيري
قرب مني و طمن قلبي انا مش قادر كده
بعيش و باموت فاليوم ميت مرة
بادوب مالشوق و لا يوم بارتاح
حبيبي اشوفك حتى لمرة
كفايه تعبت انا نفسي ارتاح
اول مرة تحصل وتبعد عني بالشكل ده
ايه اللي جرالك غير حالك مين خلاك كده
ده انا لما اكون تعبان او لما اكون زعلان
كنت اجيلك يا حبيبي و ابكي فحضنك
دلوقتي انا تعبان منك انا زعلان
نفسي اجيلك يا حبيبي محتاج لحضنك
بعيش و باموت فاليوم ميت مرة
بادوب مالشوق و لا يوم بارتاح
حبيبي اشوفك حتى لمرة
كفايه تعبت انا نفسي ارتاح
اول مرة تحصل و تبعد عني بالشكل ده
ايه اللي جرالك غير حالك مين خلاك كده



كلمات اغاني الاخر روووعه
تامر حسني _ ارجعلي


حبيبى انا قلبى وااااااااااااااجعنى
انت عامل فيا أية أنت ساحرنى ولا أية
دة كل الناس بتنسا بتنسا طب انا مش عارف أنساك لية
أرجعلى أنا قلبى معاك مش قادر أنسا هواكياحبيبى يا أحلى ملاك يا روح الروح
عندى امل كل أمل أشوفك تانى فى حضنى
وأية العمل أية العمل أرجعلى تانى وخدنى
أنا تعبان من غيرك اسمعنى وراضى ضميرك لو عادى تسبنى لغيرك ان ممكن اموت
ساكت لية هتعمل اية يا مالك روحى وامرى شوفت حصلى عشانك اية فرحنى لو يوم فى عمرى
فين ايام ليالينا والفرح الى فى عنينا لما بنكون لوحدينا وديبين فى غرام
انا تعبان من غيرك ريحنى وراضى ضميرك لوعادى تسبنى لغيرك ونا والله اموت


كلمات اغاني الاخر روووعه
جورج وسوف(خسرت كل الناس)
خسرت كل الناس على شانو وعلى شانو استحملت اللوم
ازي بعد دا كلو يسبني ما تصورتش غدروا في يوم
كانت روحي فايدو وخاني رجعت روحي وهو خسرني
خسرت كل الناس على شانو وعلى شانو استحملت اللوم
ازي بعد دا كلو يسبني ما تصورتش غدروفي يوم
انا من قلبي بقلك شكرا يا بيعني مستنيتش علي كثير وانت خدعني
بدعي يا ريتك بعدي تكون عايش مرتاح عشان تبقى بحالك وبحالي تسبني
كانت روحي فايدو وخاني رجعت روحي وهو خسرني
انا مظلمتش يلي ظلمني يا بخت اللي بات مظلوم
خسرت كل الناس على شانو وعلى شانو استحملت اللوم
ازي بعد دا كلو يسبني ما تصورتش غدرو في يوم
بكرا حتعرف بكرا حتندم عالماضي بس خساره حيجرا دا كلو عالفاضي
انت جنيت متجيش تقولي يا ريت انا دلوقتي من غيرك وانا راضي
كانت روحي فايدو وخاني رجعت روحي وهو خسرني
انا مظلمتش يلي ظلمني يا بخت اللي بات مظلوم
خسرت كل الناس...


كلمات اغاني الاخر روووعه كلمات اغاني الاخر روووعه



ئلبي ليك _هاني شاكر وشيرين


انا ئلبي ليك انا روحي فيك
من كثر حبي بخاف عليك ليك انا روحي فيك
من كثر حبي بخاف عليك
ولو بعيد شايفاك العين وان ئلت اه بئول اهين
ولو فرحان او كنت حزين حتلائيني حاسيس بيك
انا ئلبي كان ملوش مكان جنبك حبيبي حس بامان
عايشه بهواك ومسدئاك دايما بشوئي مستنياك
ومهما طال مشواري معاك
كل السنين يا حبيبي فداك
ومهما طال مشواري معاك
كل السنين يا حبيبي فداك
ميهمنيش طول ما انا واياك المهم بتشاف بعينيك
اناااااااااااا ئلبي ليك

ليست هناك تعليقات: