الجمعة، 5 نوفمبر 2010

كلمــــــات اغنية نفسى اقولك وكل يوم تامر عاشور

http://www.elsha3r.net/cms/images/products/078249.jpg


نفسى اقولك

نفسى اقولك على الى بيا نفسى اقلك كلمة واحدة انت دارى بشوق عينيا متجوبش سنية واحدة

سيبنى اقولك من الكلام حاجة توصف الى بيا ولما خلص فيك غرام ابقى رد انت عليا
انت مهما تقولى ايه مش هصدق غير عينيا

دايب ليلة بناديك دايب وانا بهواك جوا قلبى انا ليك حب عيشته معاك

حبيبى بعد حرام جوة قلبى غرام ولما عينى تنام بردو بحلم بيك

ايوة دايب قلبى فيا ايوة دايب شوق ونار سنية واحدة تغيب عليا القى ليلى بالنهار

ايوة انا محتاج لحضنك ايوة انا محتاج اليك نفسى اعيش العمر جنبك نفسى اشوف صورتى فى عينيك
نفسى اقولك يوم ميلادك نفسى اقولك فيا ايه

دايب ليلة بناديك دايب وانا بهواك جوة قلبى انا ليك حب عيشته معاك

حبيبى بعد حرام جوة قلبى غرام لما عينى تنام بردو بحلم بيك

دايب ليلة بناديك دايب وانا بهواك جوة قلبى انا ليك حب عيشته معاك

حبيبى بعد حرام جوة قلبى غرام لما عينى تنام بردو بحلم بيك

دايب ليلة بناديك دايب وانا بهواك جوة قلبى انا ليك

حبيبى بعد حرام جوة قلبى غرام لما عينى تنام
_____________________________________


.كل يوم

كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقة والغرام فى عيونا وندوب ليلة وليلة غرام

الفراق مش لينا والحنين ملينا حتى الدمعة فى عينينا جوة عيونا وقلى ليه
زكريات كدابة والاشواق كدابة ادى الليل بجراحه وناره ادى عزابه وادى مراره
ازاى يعشق ويا جراحه شوف كام واحد فين اخطاره

مش هنساك علشان خلتنى اعشق نارك وانت فيتنى بعد الحب دة كله تقلى هو دة قلبى وهو قراره

ادى الحب الى انت نسيته وادى الحب الى اتحبيته وادى غرام وغرام بيموتوا ادام عينيك وانت وفقت
حتى الصبر معاك عزبته والاشواق فى عيونك سبته وقلبى معاك عزبته وسبته وانت بغدرك بردو امنته

كل يوم نتلاقى والاشواق مشتاقة والغرام فى عيونا وندوب ليلة

الفراق مش لينا والحنين ملينا حتى الدمعة فى عينينا جوة عنينا وقلى ليه
زكريات كدابة والاشواق كدابة ادى الليل بجراحه وناره ادى عزابه وادى مراره
ازاى يعشق ويا جراحه شوف كام واحد فين اخطاره

مش هنساك علشان خلتنى اعشق نارك وانت فيتنى بعد الحب دة كله تقلى هو دة قلبى وادى قراره

يا ما تعبت معاك اهواك واجرح قلبى ويبقى معاك سبت حياتى وعمرى فداك جيت وبغدرك وانت هربت
اهرب مهما تروح لبعيد لازم قلبك يبقى وحيد مهما تقول فى كلام وتعيد لو تتكلم يعنى سكت

زكريات كدابة والاشواق كدابة


ليست هناك تعليقات: